STYL, KLASA I KOMFORT
So Fancy to marka odzieżowa, jakiej w Polsce jeszcze nie było. Stworzona przez tancerzy dla tancerzy, zajmuje się projektowaniem i szyciem niepowtarzalnych strojów baletowych zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.
Próżno szukać w Polsce większych ekspertów w dziedzinie strojów do tańca, niż Marta Fiedler i Paweł Koncewoj - pierwsi soliści Polskiego Baletu Narodowego. To oni wymyślili i stworzyli So Fancy. Marta, która zdążyła już zasłynąć projektami kostiumów scenicznych do takich spektakli, jak Adagio & Scherzo i Bolero Krzysztofa Pastora czy Alicji w Krainie Czarów Jacka Tyskiego, odpowiada za stronę artystyczną. To ona projektuje wszystkie kolekcje i obmyśla możliwe kombinacje. Paweł zajmuje się marketingiem i rozwojem marki.
Jako perfekcjoniści i ludzie bezkompromisowi, długo przygotowywali się do uruchomienia własnej marki poszukując najlepszych dostawców dzianin , konstruktorów i krawców. Zdecydowali się na współpracę z włoską firmę Carvico produkującą najwyższej jakości dzianiny elastyczne z mikrofibrą, które nie tylko „oddychają”, ale przede wszystkim są bardzo wygodne i przyjemne w dotyku.
WIESZ CO KUPUJESZ
W So Fancy każdy kostium odszywamy na Twoje specjalne zamówienie, dostosowując go do Twoich potrzeb i oczekiwań. U nas wybierasz nie tylko fason, ale także kombinację kolorów lub materiałów we wzory, które złożą się na Twój wymarzony strój do ćwiczeń. Wszystko to robisz za pomocą prostego w obsłudze konfiguratora, który pokaże Ci także efekt końcowy Twojego „projektu”!
OD TWOJEGO WYMARZONEGO STROJU DZIELĄ CIĘ TYLKO 4 KROKI:
Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od stopnia skomplikowania zamówionego fasonu oraz dostępności wybranego materiału. Czas oczekiwania może wynosić od 3-6 tygodni.
Marta Fiedler
Jedna z najjaśniejszych gwiazd Polskiego Baletu Narodowego i najbardziej rozpoznawalna ballerina w Polsce. Karierę rozpoczęła w swoim rodzinnym Poznaniu, by w 2004 roku przenieść się do Teatru Wielkiego - Opery Narodowej w Warszawie. To tu osiągnęła najwyższą pozycję artystyczną - pierwszej solistki baletu.
Piękna, wszechstronnie uzdolniona i pełna temperamentu, stworzyła niezliczone role w repertuarze klasycznym i współczesnym. Użyczała swej twarzy i osobowości tak różnorodnym bohaterkom baletowym, jak: Kitri, Królowa Diad, Gamzatti, Tatiana, Anna Karenina, George Sand, Maria Magdalena, Hermia, Egina, Krasawica, Diablica, Ozylda, Ewa-Noemi i wiele innych. Wspierała swym kunsztem tanecznym polskie wykonania baletów najwybitniejszych choreografów: Balanchine, Ashton, Cranko, Neumeier, Kylián, Forsythe, van Schayk, Eagling, Ejfman, Ratmansky, Bart, Fodor, Gat, Page, a także rodzimych twórców: Drzewieckiego, Pastora, Wesołowskiego, Konwińskiego, Różyckiego, Mikołajczyka, Klauznera, Przybyłowicza, Tyskiego i Bondary. Występowała na scenach Belgii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Litwy, Niemiec, Norwegii, Rosji i Szwajcarii, w Chinach i Stanach Zjednoczonych. Jest laureatką licznych nagród oraz Srebrnego Medalu „Zasłużony Kulturze Gloria Artis” za swój dorobek artystyczny na polskich scenach baletowych.
Największą pasją Marty, obok baletu, jest moda. Lubi eksperymentować z kolorami i fasonami, co - w odróżnieniu od wielu innych artystek polskich scen - zawsze kończyło się powodzeniem. Marta ma wrodzone poczucie estetyki i formy. Te talenty wykorzystuje i rozwija od kilku lat, projektując kostiumy sceniczne do baletu, między innymi do Adagio & Scherzo stworzonego przez Krzysztofa Pastora specjalnie dla Polskiego Baletu Narodowego.
Pierwszy solista Polskiego Baletu Narodowego. Urodził się w Berezynie (Białoruś). Naukę tańca rozpoczynał w Mińsku, a potem ukończył szkołę baletową i wydział choreograficzny Uniwersytetu Kultury i Sztuki w rosyjskim Krasnodarze. Od 2003 roku występował w Krasnodarskim Teatrze Baletu pod dyrekcją słynnego rosyjskiego choreografa Jurija Grigorowicza, z którym tańczył na scenach Rosji, Francji i Hiszpanii. W 2007 roku przyjechał do Polski, gdzie dostał angaż w Teatrze Wielkim – Operze Narodowej.
Ma w dorobku ważne role w wielkim repertuarze baletowym: w „Don Kichocie”, „Dziadku do orzechów”, „Romeo i Julii”, „Śpiącej królewnie”,„Bajaderze”, „Jeziorze łabędzim”. „Synie marnotrawny” George'a Balanchine'a, „Kopciuszku” Fredericka Ashtona, „Śnie nocy letniej” Johna Neumeiera, „Poskromienie złośnicy” Johna Cranko, główną rolę w „Tristanie” i Calibana w „Burzy” Krzysztofa Pastora oraz Hamleta i Horacego w „Hamlecie” Jacka Tyskiego. Występował także w innych baletach takich słynnych choreografów, jak: Wacław Niżyński, Maurice Béjart, Patrice Bart, Emanuel Gat, Ashley Page, Ed Wubbe, Alexei Ratmansky oraz polskich twórców: Krzysztofa Pastora, Emila Wesołowskiego, Andrzeja Glegolskiego, Gustawa Klauznera i Roberta Bondary.
Występował z Polskim Baletem Narodowym w Sankt Petersburgu, Szanghaju, Sewilli, Barcelonie, Houston, Nowym Jorku, Waszyngtonie, Wilnie i Kuopio oraz na polskich scenach, m.in. w Białymstoku, Bydgoszczy, Bytomiu, Gdańsku, Krakowie, Łodzi i Poznaniu.